Aixecant el vol

dilluns, 14 de gener del 2008

Avui toca presentar una altra d'aquelles il·lusions que havia tingut des de ben petit i que fa poc he pogut fer realitat. Recordo fa molts i molts anys quan el meu tiet, molt aficionat a l'aeromodelisme, em portava amb ell a fer volar els avions que ell mateix feia. Sempre em quedava fascinat mirant-lo com els feia volar i allò em va quedar ben gravat a dins, fins que fa aproximadament un any vaig poder fer realitat el somni de fer volar el meu propi avió. Per desgràcia no m'hi he pogut dedicar gaire per falta de temps, però amb l'arribada del bon temps, com serà que no torni a aixecar el vol...
Evidentment vaig documentar la proesa dels primers enlairaments i els aterratges (no molt suaus) amb un vídeo que podeu veure a continuació.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Collons aquesta encara no la savia!!! Ara n´he regalat una a en Roger, un dia d´aquests la farem anar a bolar, ja t´ho dire i ens vens a fer unes classes!!!