I ja fa un any...

dijous, 11 de setembre del 2008

El temps passa ràpid, massa ràpid pel meu gust. Avui fa exàctament un any que vaig inaugurar aquest bloc que m'està servint per dir el que em vé de gust i que fins i tot en algun moment em serveix com a teràpia per treure'm de sobre alguns dels maldecaps que per desgràcia té el dia a dia.
Durant aquest primer any el bloc ha rebut 2400 visites, la majoria d'amics, de gent que aprecio i que m'aprecia i que m'animeu a publicar noves coses quan estic uns dies sense novetats, i la veritat és que això em fa feliç.
És per això que en aquest primer aniversari vull felicitar-vos a vosaltres, a tots els que em visiteu sovint, alguns cada dia tot i no haver-hi res de nou. Moltes gràcies i espero que continueu sent fidels al bloc.

I tenint en compte que avui és 11 de setembre, diada de Catalunya, acabo aquesta entrada amb un VISCA CATALUNYA i bona diada per tots vosaltres.