Fregint el cervell a poc a poc...

dijous, 22 de novembre del 2007

Ja fa temps que em fa voltar el cap el pensar que diàriament ens passen pel cervell milions d'ones electromagnètiques (mòbils, bluetooths, wifis,...). Si t'ho pares a pensar, a la llarga no pot ser bò de cap manera, però suposo que quan en serem conscients ja serà massa tard per fer-hi res.
M'ho ha confirmat una entrada que he llegit a Engadget i que explica que segons un estudi publicat per l'"Australasian Journal of Clinical Environmental Medicine" la radiació electromagnètica que emeten els aparells wifi, pot provocar autisme.
D'aqui quatre dies ja veig totohm anant pel carrer amb el cap embolicat amb paper de plata per fer rebotar les ones aquestes... òsti, però el paper de plata em sembla que també és perjudicial per la salut... casum dena!! doncs encara ens haurem de posar l'olla de fer el caldo al cap !!
En fi, que entre tot plegat estem destinats a acabar fatal. Jo em sembla que per anar acostumant el meu cervell a les ones, aniré ficant el cap dins el microones cinc minuts al dia, a baixa potència, es clar...