Detalls no insignificants

dimarts, 20 de novembre del 2007

Disfruto molt quan veig detalls en els que habitualment no em fixo. Avui navegant per la xarxa m'he trobat amb un d'aquests detalls que sempre m'havien passat de llarg i m'ha sorprès el què m'havia perdut fins ara.
Segurament has encès alguna o altra vegada un encenedor...
Si en téns algun a prop, agafa'l i encen-lo fixan-te detingudament en el que veuen els teus ulls...
En el segon que ha tardat a encendre's, segurament l'únic que has vist ha set que el dit ha baixat i com per art de màgia n'ha sortit foc. Ara mira el següent vídeo amb atenció i veuràs que tot i que abans t'hi has fixat, la teva vista es perd molts detalls del que en realitat passa. Ara imagina't els detalls que t'has perdut durant aquest segon que tarda a encendre's un encenedor i multipca'ls pels segons que estàs despert/a durant el dia. Són milers els detalls insignificants que ens perdem per culpa de les presses i els nervis del dia a dia, oi? No creus que val la pena dedicar uns segons al dia a fixar-te en aquests petits detalls i oblidar-te per uns segons del rellotge i la rutina del dia a dia?
Jo penso que si. Reflexiona-hi...