Ducati Monster 696

divendres, 11 d’abril del 2008

Com ja sabeu, sóc aficionat a les motos i per això aviat ja farà quatre anys que em vaig comprar una Suzuki Bandit Naked amb la que la Nuri i jo ja portem uns quants viatges amb la colla i uns milers de quilòmetres fets.
Fa unes setmanes però, vaig veure el catàleg la nova Ducati Monster 696 i mentre em baixava una llàgrima d'emoció per la galta vaig veure clar que tot i que amb la Bandit encara hem de donar molta guerra, d'aquí pocs anys ja no podré aguantar més la temptació italiana i hauré de jubilar la Suzuki per enfilar-me dalt d'un d'aquests monstres blancs.
Ara només em queda buscar patrocinadors i gent de bona voluntat (mínima de 300€) :D per financiar-me el què espero que d'aquí uns parell anys sigui la meva nova moto. O sigui que si et sobra algun € i m'el vols donar, molt amablement te l'acceptaré sempre i quan no s'hagi de tornar. :D