El 'pastel' de St.Jordi

dijous, 24 d’abril del 2008

Fa dies que s'em va ocórrer que aquest any podia embrutar-me les mans i fer alguna cosa 'dolça' per portar a la feina el dia de sant Jordi. No sabia què fer però com que avui en dia per internet s'hi pot trobar de tot, vaig consultar El cocinero fiel, un dels blocs que visito habitualment i de casualitat acabava de publicar la recepta del Bizcocho con chocolate (marmol) i vaig pensar que podia quedar bò. Després d'un primer intent amb força èxit entre els conillets d'índies que vaig triar (de confiança) , el dimarts al vespre m'hi vaig posar. És molt senzill de fer i queda molt bò. A la feina va durar ben poca estona i força gent m'en va demanar la recepta, o sigui que aqui la teniu:

També vaig preparar unes xocolatines encara més fàcils de fer, amb fruits secs i mermelada de maduixa que també van volar, però això ja ho explicaré un altre dia...

1 comentari:

assumpta ha dit...

Feliçitats, Jordi!.
Gràcies!..per mi aixó, és totalment nou!..m'agradat molt tot, sobretot el racó del Albert!..Quin xou!..Genial!..
El pastis de S.Jordi ja provaré de fer.ho, sembla molt fàcil!..i era tant bo!..
Bona nit!