Aerosmith - Livin' on the edge

dimecres, 12 de març del 2008

Avui toca cançó dels Aerosmith, un d'aquells grups que no m'agraden gaire però que les seves cançons em porten molt bons records de les meves primeres incursions en la vida nocturna dels bars i discoteques, quan el segurata de la discoteca et demanava el DNI perquè feies cara de nen i et donaven una tarjeta verda per tal que no poguéssis demanar cap beguda alcohòlica a la barra. Les feinades que hi teniem inventant-hos històries perquè el segurata ens la canviés la tarja per una de vermella i poder demanar un Malibú amb pinya o un Ponche caballero amb coca-cola. Tela !!!!!
D'això ja en deu fer més de 14 anys i el títol de la canço 'Vivint al límit' no representa exactament la meva vida actual, però sóc més feliç que mai i des de fa un temps el meu nivell d'hiperactivitat i de ganes d'ocupar cada minut del dia només fa que pujar i pujar... i mica en mica torno a redescobrir el boig que porto dins i que feia temps que no veia... Disfruteu-la !