Spain is different !

dimarts, 11 de març del 2008

Ja fa setmanes que em va arribar un dels molts missatges amb tonteries que m'arriben habitualment. En aquella ocasió hi havia un vídeo del 'Gilipolles' del programa d'en Buenafuente cantant una canço xorra que se suposava que es presentava al concurs per representar Espanya al festival d'eurovisió. Vaig suposar que no seria rès més que una historieta d'aquelles d'internet que tant aviat comença com acaba, però no !!! ahir em vaig enterar que ha guanyat el concurs i que en Rodolfo Chikilicuatre viatjarà a Belgrad el proper 24 de maig com a representant d'Espanya al festival, que bò !!
En aquest enllaç podreu veure una part del típic programa caspós de TVE que va servir per elegir-lo mitjançant votació popular com el guanyador d'entre els 537 concursants que inicialment s'hi van presentar.
Lo més bò és que el concurs per elegir el representant es deia 'Salvemos eurovisión'... Segur que en Rodolfo li retornarà a aquest cutre-festival el prestigi que es mereix.
Ja ho diuen que 'Spain is different' i el més bò és que el dia del festival segur que hi haurà més audiència que mai mirant-lo. Si és que per triunfar avui en dia només fan falta un parell d'ous i no tenir vergonya. Per cert, tal i com podeu veure en el següent vídeo, la música de la canço és d'en Pedro Guerra i la lletra d'en Santiago Segura, poca broma !!