Lax'n'Busto - La meva terra és el mar (1998)

divendres, 28 de març del 2008

Ja li tocava a una cançó imprescindible en català. Aquesta parla d'una utopia d'avui en dia, que és viure i ser lliure. Si hi pensem una mica desseguida ens adonem que el món actual no està gens pensat per viure-hi i ser-hi lliure. En fi, que llegint la lletra he recordat una època de ja fa uns anys en què practicava la pesca submarina (una altra de les meves mooooooltes aficions) i realment quan era sota l'aigua, amb aquell silenci total, amb la sensació de flotar sense tocar enlloc, amb una llibretat absoluta de moviments, hi havia moments em què em semblava ben bé que acariciava la llibertat total, sense presses, sense horaris, sense problemes, sense preocupacions,...
Ara, que si ho penso un moment... tampoc em puc pas queixar gaire jo... :D
Apa, bon cap de setmana navegants !!!