Ón menjar i què beure...

dilluns, 24 de març del 2008

Si d'una cosa he tingut sort a la vida és que sempre he pogut disfrutar del bon menjar. La meva mare és una excel·lent cuinera, el meu pare viatja molt i té molt bon ull triant restaurants i a més a més des de ben petit m'han acostumant a anar de tant en tant a menjar a restaurants. Aquest costum el continuo practicant amb els meus pares, amb la meva parella, amb els amics,... i cada dia disfruto més del menjar bo i ben fet, i quan dic bo no vull dir car, uns bons ous ferrats amb patates rosses poden arribar a ser un plat exquisit.
És per això que aprofitant que aquests dies de festa he pogut tornar a gaudir d'una visita al meu restaurant preferit, estic preparant dues noves seccions pel bloc. La primera, 'On menjar?' dedicada als restaurants on jo disfruto o hi he disfrutat menjant i la segona, 'Què beure?' dedicada a recomenar algun vi o cava, però compte, que quedi clar que jo de vins no hi entenc gens ni mica, simplement recomenaré vins i caves que pel meu gust m'agraden especialment.
Bon profit i salut !!!